Geen producten
Prijzen zijn incl. btw
Hieronder kan u een lijst vinden met de meest gestelde vragen. Heeft u toch nog een vraag die niet in deze lijst voorkomt, aarzel dan niet om ons te contacteren op sales@securitas.be. We zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk behandelen. De klantenservice is ook op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op +32 263 24 80.
+Wat is de garantie op de producten?
De wettelijke garantie op onze producten bedraagt 2 jaar. Hierover kan u meer informatie terugvinden onder artikelnummer 9 van onze online verkoopsvoorwaarden.
+Hoe installeer ik een extra component zonder de hulp van een technieker?
1) Neem het apparaat uit de doos en plaats indien nodig, de batterijen in het apparaat. Volg hierbij de instructies die bij het apparaat zijn meegeleverd.
2) Bevestig het apparaat op de door u aanbevolen plaats en verbindt het indien nodig met het electriciteitsnetwerk. Volg hierbij de instructies die bij het apparaat zijn meegeleverd
3) Voor het toevoegen van het apparaat aan uw SecuritasHome instalatie, dient u contact op te nemen met de technische helpdesk van Securitas. Onze medewerkers zijn bereikbaar tijdens de weekdagen van 6u s'morgens tot en met 20u s'avonds en dit op het algemeen nummer 02/263.23.06. Eén van onze medewerkers zal u vanaf hier verder begeleiden voor de verdere afhandeling van het activatieproces.
+Hoe verkrijg ik mijn ID en wachtwoord
U kan zich registreren door naar onze webpagina te gaan.
Rechts bovenaan klikt u op het icoon 'inloggen'. U wordt doorverwezen naar een nieuwe pagina waar u uw e-maildares dient op te geven.
Nadien gaat u van ons een mail ontvangen met de nodige logingegevens.
+Wat te doen bij verlies van login en/of wachtwoord?
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, klik je 'uw wachtwoord vergeten' aan. Nadien zal je een e-mail ontvangen met een nieuw wachtwoord.
+Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden?
Voor betaling van uw aankopen heeft u 2 mogelijkheden:
Voor meer informatie over de voorwaarden en de verschillende betalingsmethoden, verwijzen u door naar artikel 6 van de algemene voorwaarden voor online verkopen (Algemene Voorwaarden Online).
+Wat zijn de betalingsmethoden bij levering door de installateur?
Alleen credit card betalingen zullen aanvaard worden.
Visa / Mastercard / SECURITAS MASTERCARD / AMERICAN EXPRESS (zoals voor telefonische online aankopen).
BANCONTACT / Mister Cash / Maestro / PayPal.
+Hoe kan ik weten of mijn bestelling goed is geplaatst?
Na validatie van uw bestelling ontvangt u een bevestigings-e-mail. Indien u geen bevestigings-e-mail ontvangt, dan kan u telefonisch of per e-mail contact opnemen:
- 02/263 24 80
- sales@securitas.be
+Wat met de verzendkosten voor mijn bestelling?
Alle aankopen die u doet voor een bedrag van €50 of meer zijn zonder verzendkosten.
Voor alle aankopen onder de €50 rekenen wij een verzendkost van €5 aan.
+Wat met de levering van mijn bestelling?
Onderaan de pagina in de lichtblauwe balk, kan u het icoon 'levering' terugvinden. Wanneer u hier op klikt, komt u op een nieuwe pagina terecht waar dat u alle informatie kan terugvinden omtrent de levering van uw bestelling.