Klantendienst

a.        Opmerkingen in verband met de bestelling op afstand

Voor klachten in verband met zijn bestelling, kan de koper terecht bij de Securitas webshop op 070/223 258 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u) of via sales@Securitas.be.

 

b.        Opmerkingen in verband met de levering

Elke klacht betreffende zichtbare schade aan de verpakking van de geleverde goederen dient, om in acht genomen te worden, schriftelijk geformuleerd te worden op de begeleidende documenten op het ogenblik van de levering door een koerier. Opmerkingen over beschadigingen en defecten aan het geleverde product dienen steeds binnen de 24u na levering per mail gemeld te worden op sales@Securitas.be.

 c.          Technische defecten

Voor defecten is een interventie aan huis mogelijk in heel België. Om een afspraak te maken, kan de klant bellen naar de Dienst na Verkoop op het nummer 070/223 258


De algemene voorwaarden zijn van toepassing. Zie ook de garantievoorwaarden.